REKLAMA
Znaleziono 128 wyników
W nowo zmodernizowanym centrum Atrium Promenada zostaną otwarte kolejne nowe sklepyartykuł
Pokaż artykuł
W nowo zmodernizowanym centrum Atrium Promenada zostaną otwarte kolejne nowe sklepy
W nowo zmodernizowanej Promenadzie można poczuć się jak na mediolańskich ulicach. Tym razem to zasługa nie tylko inspirowanego nimi wystroju, ale też nowych marek, które w maju zawitają do tego nowoczesnego centrum handlowego na warszawskiej Pradze. Już wkrótce klienci udadzą się na zakupy do salonów Intimissimi Uomo, Falconeri i Nina Basco.
Wielki powrót marek modowych do Renomyartykuł
Pokaż artykuł
Wielki powrót marek modowych do Renomy
Wrocławska Renoma, to wielofunkcyjny budynek z bogatą ofertą nieszablonowych konceptów handlowych i starannie wyselekcjonowanej oferty modowej. W efekcie przebudowy wyróżni się równie oryginalnym konceptem kulinarnym. Dzięki niezwykłej historii i trwającej metamorfozie Renoma może pretendować do miana najbardziej ambitnych projektów mixed-use na Dolnym Śląsku. TOUS, Calzedonia, Intimissimi, to marki modowe, które powróciły do Renomy otwierając tu swoje salony w najnowszych konceptach.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Centrum Handlowe "Bulwary Poznańskie"
Poznań, Nowe Miasto
Nowe marki i modernizacje w galerii Nowy Świat w Rzeszowieartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i modernizacje w galerii Nowy Świat w Rzeszowie
Galeria Nowy Świat to centrum handlowo-usługowe w zachodniej części Rzeszowa, które od 14 lat cieszy się uznaniem klientów. Jest to również miejsce zapewniające doskonałe warunki do prowadzenia biznesu w przyjaznej atmosferze, sprzyjającej rozwojowi i odniesieniu sukcesu.
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
[Poznań] Nowe oblicze Poznań City Center – rozpoczęła się przebudowa Centrumartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Nowe oblicze Poznań City Center – rozpoczęła się przebudowa Centrum
Ponad 15 milionów odwiedzających, 24 bezpłatne imprezy dla poznaniaków, nowe marki i wzrost obrotów...
Centrum handlowo-rozrywkowe Westfield Mokotów z nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowo-rozrywkowe Westfield Mokotów z nowymi najemcami
Z końcem lata centrum Westfield Mokotów poszerzyło swoją ofertę o różnorodne propozycje. Na Mokotów powróciła m.in. ceniona polska marka La Mania, która zaprasza do swojego flagowego salonu. To jednak nie jedyna nowość, którą w ostatnim czasie zaskakuje Westfield Mokotów.
Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączyły trzy nowe markiartykuł
Pokaż artykuł
Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączyły trzy nowe marki
Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączyły trzy nowe marki. W centrum został otwarty butik holenderskiej marki Rituals, w którym można kupić kosmetyki do ciała i domu, salon luksusowej biżuterii marki Teilor oraz sklep polskiej marki odzieżowej z ponad 20-letnią tradycją – Monnari, oferujący kobiece ubrania i dodatki.
Centrum handlowe Forum Gliwice z nowymi sklepamiartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Forum Gliwice z nowymi sklepami
W Forum Gliwice zadebiutowały nowe brandy, a część najemców zwiększyło powierzchnię swoich dotychczasowych sklepów. Jesienią to gliwickie centrum handlowe czekają kolejne zmiany.
Mikołajki Apartamentyinwestycja
Pokaż inwestycję
Mikołajki Apartamenty
Mikołajki, Aleja Spacerowa
[Olsztyn] Vistula i Wólczanka w Galerii Warmińskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Olsztyn] Vistula i Wólczanka w Galerii Warmińskiej
Libra Project, spółka odpowiedzialna za komercjalizację olsztyńskiego obiektu, podpisała umowę z dwo...
Modernizowana Renoma we Wrocławiu powiększyła grono najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Modernizowana Renoma we Wrocławiu powiększyła grono najemców
Dom handlowy Renoma, należący do Globalworth, powiększył grono najemców. W najbardziej rozpoznawalnym przedwojennym budynku handlowym Wrocławia został otwarty ekskluzywny butik włoskiej marki Elisabetta Franchi. To jedyny salon tej marki na Dolnym Śląsku.
Dwie znane marki z nowymi salonami w najnowszych konceptach w Westfield Mokotówartykuł
Pokaż artykuł
Dwie znane marki z nowymi salonami w najnowszych konceptach w Westfield Mokotów
Nowy salon marki Zara Home czy pierwszy w Polsce salon W.KRUK według najnowszego konceptu marki Rolex – to tylko dwa przykłady nowych projektów, w których na klientów Westfield Mokotów czekają ponadczasowy styl.
[Warszawa] Nowe marki wybrały Arkadięartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowe marki wybrały Arkadię
Oferta modowa Arkadii powiększyła się w ostatnim czasie o kolejnych najemców. Swoje sklepy otworzyły...
Galeria Młociny w Warszawie poszerza swoją ofertę o nowych najemców artykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie poszerza swoją ofertę o nowych najemców
Galeria Młociny stale aktualizuje swoją ofertę z myślą o klientach, którzy oczekują, że centrum handlowe będzie ich nieustannie zaskakiwać nie tylko jako miejsce zakupów, ale też spotkań i budowania relacji społecznych.
Dziewięć debiutów nowych marek na polskim rynku handlowym [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Dziewięć debiutów nowych marek na polskim rynku handlowym [RAPORT]
Jak wynika z danych Colliers całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce na koniec III kwartału 2024 roku wyniosły 13 mln mkw. Od początku lipca do końca września oddano do użytku 103 tys. mkw., a w budowie znajduje się kolejne 337,6 tys. mkw. Wskaźnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach utrzymuje się na niskim poziomie 3,3%, co świadczy o stabilnym popycie i dobrej kondycji rynku.
[Wrocław] Wrocławski port lotniczy podsumowuje rokartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wrocławski port lotniczy podsumowuje rok
Budowa nowego terminalu, uruchomienie kolejnych połączeń, decyzja Ryanair o lokalizacji we Wrocławiu...
[Polska] Polska na celowniku marek z Europy Wschodniej. Rynek inwestycyjny utrzymuje tempoartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska na celowniku marek z Europy Wschodniej. Rynek inwestycyjny utrzymuje tempo
Firma doradcza JLL podsumowała I półrocze 2017 r. na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
W Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel sieci Barcelóartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce hotel sieci Barceló
Pierwszy w Polsce hotel sieci Barceló niebawem rozpocznie działalność pod marką Barceló Hotels & Resorts. To już ostatnia część z inwestycji, realizowanych w ramach kompleksu Elektrownia Powiśle. Oznacza to zakończenie wszystkich zaplanowanych prac budowlanych przy rewitalizacji terenu dawnej elektrowni, za której realizację odpowiada Tristan Capital Partners oraz White Star Real Estate.
REKLAMA